Tuesday, September 18, 2012

JuJuR aKu Rindu...

Bismillah...
Assalamualaikum...

post kali neh khas utk-Nya...
aku merindui saat aku bersama2Mu dahulu...
aku sering kali merinduiMu...
aku sering kali menyebut namaMu...
kini...
aku sedar....
aku semakin jauh dariMu...
semakin jauh dari RahmatMu...
jujur aku katakan...
aku x mahu semua ini berlaku..
Ya Rabb,jangan Engkau pergi jauh dari hidupku..
sesungguhnya aku sangat memerlukanMu...
tanpaMu aku tidak wujud...
tanpaMu aku lemah....
tanpaMu aku gelisah...
Ya Wadud,kuatkanlah ikatan cinta KITA...
jangan pernah Engkau meninggalkan aku keseorangan...
jika aku lalai....
Engkau ingatkanlah aku padaMu...
Wahai Cintaku Ya Allah.....
jadikanlah aku hambaMu yg solehah...
jujur aku ingin kembali seperti dlu...
jangan Engkau hilangkan segalan nota cintaMu yg ku hafaz dahulu dlm ingtn ku...
dekatkanlah hatiku dgnMu...
andai satu hari nanti KITA akan bertemu...
sambutlah kehadiranku dgn kasih sayangMu ya Allah...
sukar utk ku mencari Cinta sepertiMu...
aku ingin setia denganMu sepanjang hayatku sampai ke syurga insya Allah :')

~nota cintaku buatMu~

#ana x p skolh rini,rasa nk studi sndri kt umah...rasa x seronok ja dri kelmarin lg...psai apa neh?ya Allah berilah aku ketenangan :(
papai...sambung study...sblum tu nanak share 1 lagu...hay
ati liriknya tau! *click*

No comments:

Post a Comment